Sentrale arbeidsoppgaver:
- Bygge opp og videreutvikle egen kundeportefølje
- Proaktiv relasjonsbygging mot nye og potensielle kunder
- Tilby helhetlig økonomisk rådgivning og saksbehandle søknader fra kunder
- Bidra aktivt til å utvikle avdelingen og spille kollegene dine gode
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innen økonomi/revisjon/administrasjon
- Etablert nettverk og kjennskap til regionens næringsliv er sterkt ønskelig
- Erfaring fra bank eller økonomifunksjon i næringslivet er en fordel
- God på Excel og lignende dataverktøy er en forutsetning
Personlige egenskaper:
- Løsnings- og serviceorientert. Initiativrik med evne til å prioritere
- Nøyaktig, strukturert og selvstendig. Høy grad av ansvarsfølelse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Gode kontaktskapende evner. Vilje til å yte det lille ekstra
Trykk her for å komme til Finn-annonsen
Vi kan tilby utfordrende arbeidsoppgaver i et uformelt og hektisk arbeidsmiljø, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Konkurransedyktige betingelser med svært gode forsikrings- og pensjonsordninger. 100 prosent stilling. Arbeidssted Bjugn, noe reisevirksomhet må påregnes. Stillingen rapporterer til leder for bedriftsmarked (BM).