Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Bygge opp og videreutvikle egen kundeportefølje
  • Proaktiv relasjonsbygging mot nye og potensielle kunder
  • Tilby helhetlig økonomisk rådgivning og saksbehandle søknader fra kunder
  • Bidra aktivt til å utvikle avdelingen og spille kollegene dine gode

 

Kvalifikasjoner:

  • Høyere utdanning innen økonomi/revisjon/administrasjon
  • Etablert nettverk og kjennskap til regionens næringsliv er sterkt ønskelig
  • Erfaring fra bank eller økonomifunksjon i næringslivet er en fordel
  • God på Excel og lignende dataverktøy er en forutsetning

 

Personlige egenskaper:

  • Løsnings- og serviceorientert. Initiativrik med evne til å prioritere
  • Nøyaktig, strukturert og selvstendig. Høy grad av ansvarsfølelse
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode kontaktskapende evner. Vilje til å yte det lille ekstra

Trykk her for å komme til Finn-annonsen


Vi kan tilby utfordrende arbeidsoppgaver i et uformelt og hektisk arbeidsmiljø, med gode muligheter for faglig og personlig utvikling. Konkurransedyktige betingelser med svært gode forsikrings- og pensjonsordninger. 100 prosent stilling. Arbeidssted Bjugn, noe reisevirksomhet må påregnes. Stillingen rapporterer til leder for bedriftsmarked (BM).